onsdag 11 november 2009

Fortfarande sjuk..

Jag är fortfarande sjuk efter jag fick vaccinen förra tisdagen...har ont i kroppen,förkyld,yr i huvudet och ont i halsen...men inte feber!! Man kan ju kalla detta för biverkningar :P Var hos läkaren igår och han trodde att jag hade haft en infektion i kroppen när jag fick vaccinen,därför är jag fortfarande sjuk :( blev sjukskriven den här veckan och så får vi se om det blivit bättre. Hoppas hoppas!!

Birk är på dagis på dagarna...där är det mycket sjukdom just nu både vuxna och barn är sjuka av svininfluensan...är nästan som att man går och väntar på att han ska bli sjuk :( får hoppas han klarar sig!!

Läkaren lyssnade oxå på Birk när vi var dit igår och tyckte att han andades mycket bättre nu och att vi skulle använda medicinen fram till helgen och sen sluta!! Så skulle vi använda den när han blev förkyld igen!! Han får oxå ta vaccinen nu när andningen var bättre..så då är det bara att vänta på den!!

Ska ni vaccinera er?? era barn??

2 kommentarer:

  1. Japp, vi ska vaccinera Alfred nästa vecka. Jag känner mej tryggast med det!! Hoppas att du snart kryar på dej vännen!!
    Stor kram K

    SvaraRadera
  2. Hej Gumman Hoppas du mår bra nu??? Ebba och Maya ska vaccinera sig i morgon.Skulle aldrig förlåta mig själv om jag inte vaccínera dem och något händer.....Så jag litar på forsknngen.Jag och jonas får vänta ännu en vecka med sen ska vi oxå vaccinera oss. Kramar till er//Maria

    SvaraRadera