lördag 7 november 2009

Tid...



Känns som om jag aldrig har tid att skriva något här fast det händer massor med både renovering å annat...
Geir är i Sverige igen efter att ha tillbringat en helg här hemma på Ål förra helgen..då var jag ute på festligheter med vänner uppe på Storefjell och övernattade där :) det va himla kul och skönt att komma sig ut lite!! Massor av god mat och dricka :)
Den här helgen har Geir med sig sin kompis Roy till Sverige som ska hjälpa oss med renoveringen!! Så himla snällt av honom att följa med dit :) Nu vill jag oxå åka till malung och fortsätta med målningen!!
Min snälla mormor och morfar har varit i huset och målat taket och fixat ute på gården...kom fram fina stenar i sluttningen upp mot huset, är så tacksam för all hjälp vi får av familj och vänner <3 vi hade aldrig blivit klara om inte dom ville hjälpa till!!!

Den här veckan har verkligen varit en sjuk vecka..Birk har hostat å hostat men börjar bli bättre nu av medicinen han får,Skönt!! Jag har mått så dåligt av vaccinen jag fick på Tisdag..feber.ont i kroppen,jätte ont i armen,illamående och helt slapp fram tills igår!! Men det känns skönt att jag tagit vaccinen nu iaf!
Verkar som om vaccinen blir försenad nu för dom nästa som ska få sprutan :( undrar när barnen här ska få den..hoppas det blir innan jul!!

Inget nytt med hus affärerna här i Norge heller..vill bara sälja NU!! men men tillslut så lossnar det väl :P har iaf bestämt mig för att säga upp mig 1 december och så ska jag ta ut min semester i uppsägningen..så min sista arbetsdag blir 22 januari... :P då får vi hoppas att huset i Sverige är färdigt och att vi sålt huset här!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar