lördag 29 augusti 2009

Lördags morgon....

Varför är man så alltid så trött på lördags morgon?? Är kroppen inställd på att man kunde fått sova länge om det inte hade varit för att Birk vaknar kl 05 och är klar för dagens äventyr??


Vid frukost bordet är det gröt ocg havrefras som är den stora favoriten just nu....men för min del så måste jag vänta lite...vaknade med högt blodsocker och orkar inte tanken på att äta något då...mår illa och känner mig proppmätt :P får bli frukost på mig sen..(om jag får tid)

.
Birk får penecellin 3 gånger om dagen och det verkar vara dagens höjdpunkt,han lyser upp som en sol och säger bääää (säger det när nåt är gott)..det ända jag kan tänka på är den äckliga lukten bara..men vill han ha det så är ju det toppen...men varför är det sååå himls gott mon tro?? jo det innehåller massa socker..som allt annat!


Idag lyser solen så då blir det en hel dag ute..kanske vi ska ta oss en cykel tur....men städa huset och putsa alla 40 fönster måste oxå göras så vi får se!!


Saknar Birks pappa som är borta på jobb i 2 veckor...eller nu är det bara 5 dagar kvar tills han kommer hem.. jippi!! Birk brukar titta på mig med frågande ögon och säga-Pappa borte?? Det är jobbigt att sakna någon <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar