torsdag 27 augusti 2009

Oj hur gör man det här....

Hej...


Just nu sitter jag hemma själv på min lediga dag och Birk är på dagis och Geir (Birks pappa&min sambo) är borta på jobb...och så kom jag på att jag ska starta min egen blogg...(fast jag har tusen andra saker jag skulle gjort.. som vanligt...)





Just nu är det mycket som händer i våra liv..vi ska flytta hem till Sverige efter å ha bott i Norge i 10 år! Älskar dig för det Geir!!! Vi har redan köpt hus i Malung och väntar på att det ska bli 1 oktober då vi äntligen ska få överta huset!! Men det är väl då allt börjar... Vi ska renovera hela huset(puh...) så det är mycket att tänka på just nu!! det är ca 40 mil till Malung så det blir lite svårt för oss att renovera allt själva..blir mycket fram och tillbaka för Geir och så med hjälp från min familj så går det!! Ska bli spännande!!


Vi ska oxå sälja mitt drömhus här i Norge innan vi flyttar..känns sorgligt...men det är ju bara ett hus..eller hur???? hoppas vi hittar en köpare som tar väl hand om det..låter som om jag ska sälja min katt eller nåt :P...men det är bara så bra liksom...





Tror det blir mycket om den kommande flytten i min blogg en tid framåt och så klart om vanliga saker i en nästan helt vanlig familj :-)

2 kommentarer:

  1. vad kul med blogg, vi bloggar också i Gärdås
    http://mxfredda.blogspot.com/ fast det handlar mest om killarnas cross åkning, men det skrivs väl lite annat med..... är nybörjare jag med men det är ganska kul, man kan ha lite olika fineser på bloggsidan...
    Då får man titta in här ibland och följa flytt och renovering, fast vi kommer väl gärna på riktigt besök oxså och kollar in huset när ni är där! ha det bra/ Karlsson/Helmerssons

    SvaraRadera
  2. Hej Annica, vad kul att du börjat blogga! Har lagt din blogg i min lista och kommer följa dig nu. Kolla in min blogg på www.lillafroken.blogspot.com om du vill. :)

    spännande med flytt till malung! hur kommer det sig att ni flyttar tillbaks? vart har ni köpt hus?

    Kram kram från Linnéa!

    SvaraRadera