tisdag 1 september 2009

Trötter

Puh... herregud jag är helt slut :P


Dagarna har börjat kl 05 i många dagar nu...skulle gärna sova typ liiite längre imorn!! Hoppas Birk oxå känner för det och sover till iaf 07 imorn!!

Känns som om att dagarna går i turbo just nu..alltid nåt jag ska och måste göra.... laga smörgåsar till Birks och min matlåda...frukost..klä på..klä av igen,måste byta blöja,lågt blodsocker...trycka i mig en banan(fast jag är mätt)...klä på...in i bilen...ut av bilen ,in på dagis med massa tårar..skynda mig på jobb...jobba en hel dag..hämta Birk..hem... laga middag...Birk VILL äta själv..dammsuga torka golvet efter matrester som blir kastat ut över heeela golvet...bada..försöka få lille gutt i säng....ja och när han äntligen somnat så är det alla dom andra sakerna man måste göra... Så vi har det precis som vilken vanlig familj som helst :P Hade vart skönt att ha Geir hemma <3


Tur att jag har Birk som gärna hjälper mig å dammsuga :D


Får hålla tummarna för att jag får sova inatt och att det blir "sovmorgon"!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar