onsdag 7 oktober 2009

Färger

Nu sitter jag och ser på barn TV med Birk och tittar på färgkartor... ska försöka bestämma vilka färger vi ska ha på väggarna på övervåningen i nya huset.. Är vårat och Birks sovrum plus ett rum till! Jag har himla lust att ha ljus lila i vårat rum..men det ville visst inte Geir ;-) känns som om vitt blir så "kallt" liksom..men vet iaf att taken ska bli vita så får vi hoppas att vi kan bestämma oss för dom färgerna vi vill ha och att "alla blir nöjda!! Någon som har några förslag kanske???
Tror att planeringen av vårat nya kök på Ikea nästan är färdigt,är så kul att planera på Ikeas Homeplanner program!! blir svarta köksluckor och mörk brun bänkskiva :-) Fiiint!

Imorgon har jag ledigt från jobbet,så då ska jag och Birk mysa hela morgonen innan han ska på dagis. Birk har det så himla bra dagis..lär sig något nytt nästan varje dag! Resten av min lediga dag blir väl med städning och har en hög med kläder som ska tvättas...puh.. måste oxå kolla så min transtrands dräkt ser ok ut och så måste jag stryka skjortan,ska på dop på Söndag och vara fadder åt lilla Guri!! Det blir spännande,så glad för att vi ska vara fadder åt henne!! Hennes föräldrar är fadder åt Birk!!

Nu är det läggdax för lille gutt <3

1 kommentar:

  1. hva med kvitt rom, og mørk lilla tapet(med noe skriftpå) på veggen bak senga...?? såg ei som hadde det... kjempe fint var det... :)

    SvaraRadera