tisdag 20 oktober 2009

Vilka bekymmer....

Är i den stora handla nya kläder perioden..eller jag VILL handla nya kläder men jag hittar inget som passar :(
Har tittat på en nya vinterjacka oxå..men då är problemet att jag inte kan bestämma om jag vill köpa den...den är vit med lite mönster på och det är lite svårt för min lilla hjärna att tänka något annat än svart i klädvägen...måste ju matcha andra kläder jag har.. :P
> Är inte lätt att hitta kläder nu för tiden tycker jag..Jeansen är ett stoort problem..hittar nästan aldrig några som sitter bra och inte minst som SITTER SKÖNT!!! Någon som vet var dom sköna jeansen gömmer sig??? ;-)
Har köpt nya vinterskor till Birk oxå...700.- för vikings vintersko..vilka priser för ett par vinterskor som snart är för små..men men bara han håller sig varm så är ju det bra!!
Jag och Birk har krattat löv i trädgården nu i typ 2 veckor...hinner inte så mycket när han är med och "hjälper" till så det tar sin tid..men snart är vi färdiga!
Konstigt att tänka på att det är första och sista hösten som jag och Birk krattar löv i våran trädgård här i Norge,nästa höst blir det i Malung!!! :-)

1 kommentar:

  1. Jag har samma problem som dej. jag hittar heller aldrig några bra jeans. Antingen hänger dom i rumpan eller så är de för trånga i midjan. jag är inte gjor för jeans!

    SvaraRadera