söndag 25 oktober 2009

Söndag...

Oj så fort helgerna går...skönt tycker jag,blir tråkigt utan sin kära :(
Geir är i Sverige och håller på med huset..är massa att göra där nu,skulle önska att jag oxå kunde vara med och hjälpa till..vill så gärna måla på övervåningen!!!! Vi har faktiskt bestämt oss för färger där nu..det blir äggvit i taket och på lister och dörrar..väggarna i öppenspis rummet ska vara typ latte färg,vårat sovrum blir i en vit färg som heter bomull med en vägg i mörk aubergine (mörk lila),Birks rum blir oxå i bomull med en vägg i en annan färg..just nu tror vi att det ska vara sån krit tavla vägg liksom!!
Min mormor och morfar har hjälp till jätte mycket med att grunda det som jag inte hann när jag var "hemma" och i helgen har dom bränt allt skrot som vi rivit ut och börjat röja lite ute på gården..ser hemskt ut där..helt igenväxt :P

Nästa helg ska inte Geir till Sverige,han ska vara hemma heeela helgen och det är både jag och lille gutt super glada för!!! Birk saknar sin Pappa :( Fick besök av en väninna igår och Birk såg hennes bil och han lyste upp som en sol och sa Pappa?? liten vän <3



Jag och Birk krattade färdigt i trädgården igår..tur att vi blev färdiga,snöade i morse när vi vaknade!! Nu kan vintern bara komma tycker jag!!!
Annars har vi bara vart inne och myst i helgen,Birk har börjat intressera sig för att rita och så är det jätte kul att hälla ut alla kritor och så plocka en och en tillbaks i asken ;)





Jag ska på tjejfest på Lördag,ska bli jättekul!! Men så klart så är den lokala puben stängd just denna Lördagen..så himla typiskt :( men det är ju själva festen hemma som är kul..så vi kommer att ha det super kul ändå!!! :) Längtar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar