lördag 16 april 2011

Kommer ni ihåg?


Kommer ni ihåg sången om F mûsli??

Varje gång jag ser ett sånt paket så börjar jag sjunga på den..

Fina Fräcka Flickor Får F mûsli till Frukost..Är F:t på vår förpackning förkortning på Banan? Nej F:t på vår mûsli står för friskhet hela dan!!

Hahahaha..

Det är det jag kommer ihåg av reklamen..det och att det va olika tjejer som dansade runt med banan och ananas klänningar på sig :)

Måste varit hur länge som helst den reklamen gick på tv!!

Ha en fin dag! ;)

1 kommentar:

  1. Haha, jag var då tvärsäker på att det bara var jag som kom ihåg den där reklamen, som jag tror är från -94 eller -95. (Den gick på TV-Sälen VARJE dag en hel vintersäsong, kanske inte så konstigt att jag kommer ihåg den då??!!) Du kan ju kolla på härligheten här:
    http://www.youtube.com/watch?v=42k5mhSyFnM

    SvaraRadera