måndag 18 april 2011

"Ledig"

Herregud nu ska jag vara mammaledig minst ett år och bara vara hemma med mina fina barn...

Va konstigt det känns...jag har två jätte fina barn nu..en pojke och en flicka...på toppen av det så har jag Volvo och villa..hm...fattas nåt?? Vovve..?? Ha det vill jag oxå ha men det vill inte min kära sambo...men det gör inget..vovve får bli när jag blir stor...för det känns inte som om jag är 30+ utan snarare 20.. Eller kanske inte??

Kan ju säga att jag är så nöjd och glad som det går att vara just nu.. Tänk så underbart att ha två små barn!!

KÄRLEK!!!

Kram

2 kommentarer:

  1. Njuut av varje dag, för tiden går så fort så man kan bli mörkrädd ibland... Ha en underbar tid med dina underverk!!

    SvaraRadera
  2. Hej Annika! Har ganska nyligen fått samma diagnos på kotten i magen som din dotter med den ena njuren. Har läst lite av dina inlägg och känns skönt att höra att allt har gått bra för er! Mvh Emma (www.emzyz.blogspot.com)

    SvaraRadera