onsdag 2 februari 2011

Det absolut godaste



Ja just nu är det absolut godaste som finns mina "Lax paket"...kan äta hur mycket som helst...MUMS!!

Här e receptet:

4 port

4 Lax filéer bitar
2 Lime
1 pkt sockerärtor
4 Tomater
1/2 Purjolök
1 Gul paprika
1 Röd paprika
1 röd chili (om man vill ha det starkt)

Cream Fraise eller Gräddfil


Sätt ugnen på 220 grader
Lägg Laxbitarna på varsin folie bit och krydda med salt och peppar.
Dela limen i två och droppa saften på laxen.
Finhacka chili,paprika och purjolök och skär tomaterna i båtar,låt sockerärtorna vara "hela".
Dela upp grönsakerna och lägg dom på fisken,toppa med en tsk gräddfil och stäng igen "paketen" och grädda i ugnen i ca 30 minuter!!
Servera med ris och sallad. (om du vill)

Jag äter alltid utan tillbehör och tar lite extra grönsaker istället,då blir det nästan utan kolhydrater och då slipper jag ta spruta till maten :) DET GILLAS!!

Ät och njut..jag lovar det är så gott och det är jätte enkelt!!

1 kommentar:

  1. Åh vad gott det lät! Det måste jag prova!!! Tack för tipset :-D
    Och Grattis på födelsedagen!!! Kram Kram

    SvaraRadera