fredag 25 februari 2011

Scrapbooking

Nu ska jag ta tag i Birks "första bok" som jag tänkt göra så länge...

Har länge haft lust att börja med scrapbooking och att göra ett album till Birk tyckte jag va en bra start...men kanske jag har för höga ambitioner på mig själv...
Har tänkt få den färdig innan bebisen kommer...så idag ÄNTLIGEN tog jag fram allt av knappar..papper..blommor..lace boarders...snören..osv.. jag köpt till scrapbooking albumet jag ska göra!!

Har som sagt aldrig scrappat förut så detta blir spännade...(är väl kanske därför jag väntat med att börja..)

Men nu SKA jag...

Jag börjar med framsidan på albumet....

Och här e resultatet...känner mig verkligen som en nybörjare..men det är ju hur kul som helst..

2 kommentarer:

  1. Men GUD vad fint!!! Det det ju ut som att du aldrig gjort annat!!! Fanns tiden så skulle jag oxå vilja pyssla med lite scrapp... hm... kanske får försöka hitta den tiden bara ;-)

    SvaraRadera
  2. Ser jättefint ut, Annika!!
    Vi är ju några stycken som brukar träffas och scrappa nån lördag då och då. Både du och Titti är välkomna att göra oss sällskap!!
    Bara att höra av er om ni är intresserade! =)

    SvaraRadera