torsdag 3 februari 2011

Ett år...

OJ det har redan gått ett år sen vi flyttade till Sverige...
ETT HELT ÅR!!

Och det har hänt mycket...och jag har haft många dagar när jag ångrat flytten...

MEN...just nu känns det bra att vi bor här..hade aldrig klarat mig utan familjen nu när allt e som det är med bebisen i magen och alla resor som blir till Falun på kontroller och till Uppsala...

Huset börjar bli färdigt inuti och Birk verkar trivas på dagis..jag trivs jätte bra på dom två jobben jag har och snart ska jag bli mamma igen..underbart!!

Men jag saknar alla fina vänner i Norge...saknar dom jätte mycket :( så nu måste vi åka och hälsa på...vi åker om en vecka jag och Birk,Geir åker direkt från jobb dit...Det blir bra!!


Ska göra massa kul..sånt som hörde till livet när vi bodde där...gå på café..träffa alla barn så Birk får leka lite...hälsa på "jobbet" och äta rundstykker...hälsa på vänner....

Ha en fin dag!!

Dax för mig att åka till frissan :) Väl behövligt!!!

Kram

2 kommentarer:

  1. OJ ett helt år... Inte klokt va tiden går fort...
    Ha de så skönt hos frissan!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Superfiiina blommor:)
    Kärlek till er
    Kram

    SvaraRadera