lördag 5 mars 2011

Dagens foto

På mig och en klasskompis....

Hm..ja då var det dom där gamla korten som jag inte har längre....

Så idag blir det inget kort!!

Annars så har dagen idag varit kul med jobb hela dagen med massa att göra hela dagen :) det gillas!!
Just nu sitter jag i soffan och vill bara gå och sova..lite tidigt kanske...men spelar det någon roll?? Nja vi får se hur det blir..har ju lilla B som ska byta till pyjamas och borsta tänderna..har märkt att det blir ju inte gjort av sig själv...fasten alla i familjen vet att nu e det dax för läggning....

Bebisen sparkar så mycket i magen så att det gör ONT..riktigt ONT och det är inte speciellt trevligt....hon trycker oxå neråt så mycket att det känns som om hon ska trycka ut en hand snart...är mindre skönt kan jag berätta...
Är såklart glad för att hon sparkar och visar att hon har det bra..men det gör så himla ont att jag varken kan sitta,gå eller stå...

AJAJAJAJAJAJ......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar