måndag 14 mars 2011

Vad vore livet utan...

iPhone!!!

Är det absolut bästa jag köpt..någonsin!! Utan tvivel!!

Så till alla som inte har en...KÖP!

Har till och med en liten 2 åring som oxå älskar iPhone!! Har hittat ett program så han kan färg lägga olika motiv :)



Finns hur mycket "appar" som helst och just nu är jag helt inne i det...pluss att se på tv i telefonen e ju nice...har fri surf så det är ju bara att surfa på! Lagade middag idag efter recept från arla kökets app..fick handlar lista i tlf så då var ju ett tråkigt bekymmer borta...nu vet jag vart jag ska leta när jag inte vet vad vi ska äta!!

Så till alla som funderar på att köpa en!! GÖR DET!

Fastnade i biltvätten idag oxå på OK..men vad gör det när man har en iPhone... :D

2 kommentarer:

  1. Jeg er virkelig glad i min 3GS :)
    Bruker den til alt mulig, og diller med den hele dagen. Så ja, jeg skjønner deg. Og er enig i, hva gjorde man før iPhone :)
    Håper alt står bra til med dere :)
    Klemmer fra Eldbjørg

    SvaraRadera
  2. Jag ska köpa en med;-) Jonas ´har en och barnen vet precis hur de ska göra med den;-)
    Kram K

    SvaraRadera