tisdag 22 mars 2011

En helt vanlig Tisdag...

Som såklart har innehållt en resa tur retur Falun....
Kan ju säga jag e trött på att åka den biten nu :(

Men nu är det bara två gånger kvar....en gång till på kontroll om en vecka och sen så är det äntligen dax för våran prinsessa att komma till världen!!!
Hjälp...bara två veckor kvar nu....
Två veckor som mamma BARA till Birk....
Två veckor som gravid kvar ..för det ska jag ALDRIG vara igen..
Två veckor kvar med iallafall någon sömn på natten...
Två veckor kvar tills jag får min kropp tillbaka :)

MEN allra bäst BARA två veckor kvar tills "HON" blir född !!!

"HON" ja.... Men vad ska hon heta??? Hjälp så svårt att bestämma sig...
Som ni förstår av namnval till kära Birk så är Astrid Lindgren en inspiration...så ett flick namn från någon av hennes sagor är alltså det vi vill ha... Tror jag ;)

Någon som har förslag på namn från Astrid Lindgren??

Nu är det strax dax för mig och B att gå och sova,han har nämligen bestämt sig för att sluta sova på dagis...och det är inte bra...för han behöver verkligen sova på dagen!!!
Mindre kul att hämta hem en övertrött och super sur pojke som är som en mardröm i humöret...
Så nu är det dax för sängen!!!

6 kommentarer:

  1. En till på B kanske: Britta (från Bullerbyn)
    :)

    SvaraRadera
  2. Åhhh vad spännande!!! Snart har ni eran lilla prinsessa hos er, vilket myyyys ;)

    SvaraRadera
  3. Ingen är sötare än Kajsa Kavat! Så mitt förslag blir KAJSA! =)

    SvaraRadera
  4. Varför inte Madicken =)

    SvaraRadera
  5. Lovis!
    Lycka till på torsdag!

    SvaraRadera