måndag 7 mars 2011

Hoppar av...

Känner att utmaningen jag fick av min granne..med att lägga ut ett foto varje dag går åt pipsvängen...så hoppar den känner jag....ska lägga min lilla energi på att skriva i bloggen ist...

Känns som om det var ett tag sen jag verkligen var närvarande här....är så utanför hela mig själv med allt som komma ska att jag håller på att bli tokig..vill bara att det ska bli den stora dagen nu när lilla bebisen kommer till världen..men det verkar dröja...tror den här graviditeten varit den längsta ever...och det får jag höra från andra oxå...att dom tycker jag varit gravid i en evighet...så det är bara att bita ihop för än är det ett tag kvar...

Imorgon åker jag till Falun igen på kontroll..det är alltid skönt att få komma dit och få se bebisen...ska bli spännande att höra vad dom säger om kontrollen i Uppsala och om det är någon förändring...

Känner att jag måste njuta varje sekund med min lilla Birk nu innan bebisen kommer för då blir det väl lite mindre tid över till honom...*dåligt samvete* blir väl ett ord och en känsla som kommer bli min följeslagare kan jag tänka mig!!

Tror B är fullt medveten om att jag är heeeelt slut och att något är på väg att hända, så nu är det "testa mamma" perioden DE LUX...så det är väl bara att bita ihop och stå på sig!!

1 kommentar:

  1. Nämen, har varit inne på den här bloggen några gånger tidigare och inte sett att det varit DU. Lycka till med allt om vi inte hinner ses innan det är dags! Kram Emma (På Humlan)

    SvaraRadera