onsdag 17 mars 2010

Badrummet

Jaha då är det bestämt att ALLT kakel på golvet måste brytas upp och läggas nytt..är absolut inte nöjd med det som blivit gjort så jag ringde efter chefen för firman som gör jobbet hos oss och han kom hit och tittade på det..Och han som jag var absolut inte nöjd....så då blir det så att vi måste välja nytt kakel av honom imorn (det dom har lagt har vi köpt i Norge och dom har nog inte lika här) får hoppas att dom har något som är nästan lika eftersom vi lagt "golv kaklet" upp på väggarna där duschen och badkaret ska vara... sen måste det komma hit någon och bryta upp allt och ta bort allt kakel lim på golvet utan att förstöra den "folie" som dom lagt för att förhindra fukt..om dom inte klarar det så måste dom göra om det oxå...


Så vad kan man säga..BLÄ!! Hade så hoppats på att badrummet skulle ha vart färdigt..men det har bara krånglat från dag ett..men nu kan det väl inte bli värre..eller???

Det jobbet dom har gjort fram till nu är så dåligt och jag är glad för att chefen tyckte som jag...annars kunde vi kanske anmält oss till Fuskbyggarna...jaja hoppas att han som lagt kaklet här ALDRIG kommer tillbaka hit....utan att det kommer en ny person!!!!



Nog med klagande från min sida men jag är faktiskt inte arg på dom(längre)..mest besviken över att det är möjligt...


Känns som om det är något som jobbar emot oss i det här huset..något som inte vill att det ska gå bra och att vi ska renovera och göra om här.... Huset har ju en historia.... Tror ni på sånt..är det någon som "spökar" här??? Det har faktiskt krånglat från första stund med allt vi gjort här...



Kram Annika

1 kommentar:

  1. Men, Nej .....Spökat, Vad har hänt? Det kommer bli bra när allt kommer på plats, drygt med badrummet! Tur ändå att de gör om de nu!!! Kramen

    SvaraRadera