lördag 13 mars 2010

Hej


Ojojoj nu va det ett tag sen jag skrivit här...

Allt går jätte bra i Sverige och vi trivs super bra här,ångrar mig inte en sekund att vi flyttat!!
Huset på Ål blev sålt igår och det känns så himla bra att vi ÄNTLIGEN har blivit av med ett hus...behöver inte ha två hus har jag märkt..lite många räkningar att betala av..med bara en lön!! Jag har fortfarnade inte fått något jobb och väntar på papper från NAV så att jag iaf kan få lite pengar..men dom pappren kommer nog inte än..har minst 14 veckors behandlingstid...blä säger jag..inte kul att vara utan pengar :(

Birk har det så bra på sitt nya Dagis men pratar ofta om Brita (hans bästa dagis fröken i Norge) och frågar var hon är...Bakade rundstykker igår och då började han prata om hela gänget där borta..har ett kort på kylskåpet som han tittar på varje dag och pekar och säger massa som inte jag förstår,så jag vet att han saknar alla på Ål :( men vi ska snart åka på besök och träffa alla igen!!

Nu hoppas jag att vi får ett badrum snart..golvet blev lagt klart i Fredags så då är det bara det sista kvar..så kanske vi kan bada badkar nästa helg..kan ju alltid hoppas!!


Nu vaknar Birk..
Skriver snart igen...
SAKNAR er ALLA på Ål jätte mycket!!
Ta hand om varandra!!
Kram

1 kommentar:

  1. Hei Annika!
    Så godt å se at huset endelig er solgt, da blir det hvertfall en bekymring mindre...
    Godt å lese at alt er bra hos dere og at dere trives der hjemme i Sverige:)
    Kjekt at dere kommer snart på besøk, da må vi møtes! Gleder meg til flere biler av huset, det ser kjempebra ut!!
    Mange klemmer fra Eldbjørg

    SvaraRadera