söndag 21 mars 2010

Lägga golv..!!

Nu har jag väntat nog på golv i vardagsrummet och har därmed bestämt mig för att lägga det helt själv :) Men av någon konstig anledning så blir reaktionen från alla manliga familje medlemmar.. VA?? ska DU lägga det själv...Det är väl inte så smart Annika...!!! Nähä och varför inte det?? Har ni ingen tro på mig eller e det för att jag e kvinna med en långt ifrån snickar utbildning..? Eller e det så himla svårt?? Tror inte ni hade reagerat så om någon annan (läs man) hade sagt sig villig att börja med golvet..eller?? Ja ja hur som helst så SKA jag iaf göra ett tappert försök :P Har lite mindre tro på mig själv nu..men det går snart över när jag får börja med mitt golv projekt!! Eller vad tror ni??



Har iaf lagt ut "mattan" som ska vara under och dammsugit golvet..något min kära far påpekade när jag berättade för honom om mina planer...det visste jag faktiskt redan..mitt problem blir när jag ska börja såga plattor...hehe..

Ha en fin kväll!
Kram Annika

7 kommentarer:

  1. Fan vad grym du är,,,
    Det där fixar du:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du kommer att fixa det där hur bra som helst!!! Ja, tänk att man ska få sånna kommentarer så fort man ska göra nåt som annars brukar göras av en man!!! Kör på :-D !

    SvaraRadera
  3. Hah! Det her fiksa du! Me jenter kan òg fikse gulv! Meire nøye er me ofte også... Lykke te! Savna deg!!!

    Sigrun

    SvaraRadera
  4. Önskar jag vore lite mer som du, lite jävlaranamma! Tror det kommer gå hur bra som helst och bli supersnyggt!

    SvaraRadera
  5. Fan va du är duktig!!
    Vem har sagt att det ska vara män till något sånt. Vi tjejer kan oxå!!!
    Kram på dej

    SvaraRadera
  6. Det fixar du lätt, kommer och kollar in resultaten sen!!!/Eva-Lena

    SvaraRadera
  7. KVINNOR KAN! Och oftast bättre än männen! =)hehe...

    SvaraRadera