lördag 13 mars 2010

Melodifestival


Nu sitter jag och mamma och ser på finalen i Svenska melodifestivalen :) Vi har ätit plankstek och dricker lite vin,kan livet bli bättre..??


Mina favoriter är ABSOLUT Timotej!!! Så himla bra låt med super söta tjejer!! Det ända som e små pinsamt är att deras avslut på låten påminner om världens sötaste Alexander Rybakk..å inte vill väl Sverige härma Norge på något sätt..eller..?? Va väl första gången i historien som Norge fick 12 poäng av Sverige i förra årets MGP final..och jag kan ju säga att då kände jag att det va ju jä..a tur eftersom jag satt med ett gäng norska tjejer och såg på...Och han var absolut den bästa!!!

Har himla lust att åka till Oslo på stora finalen i Maj..någon som vill följa??


2 kommentarer:

  1. Spørs om det blir noen tur på meg, billettene ble jo revet bort på snaue 20 minutter... Og jeg var ikke engang i nærheten av å tenke på og skynde meg og ringe den dagen, så jeg må nok sitte å hoppe i sofaen til Stine i år og tenker jeg:)
    Du kan jo komme hit da, og være *maniac* sammen med oss:)

    SvaraRadera
  2. Jag höll på Jöback, men antar att låten som vann är ok, vet inte om det är en melodifestival-låt dock... Jag är mamma till världens sötaste Benajmin ;-) och hamnade hos dig via en annan blogg.
    Hoppas ni får en skön tisdag och grattis till att ni sålt huset!

    SvaraRadera