tisdag 23 mars 2010

FÄRDIG!!!!

HA nu e golvet klart och jag är lite så där små stolt av mig själv..ser riktigt bra ut och nu e jag en expert på att såga rakt med en sticksåg :D

Har oxå fått jobba två dagar på en förskola här i Malung,underbart att få komma sig ut på jobb igen,nu får vi bara hoppas at det blir flera gånger :)

I natt kommer min kära sambo hem och det ska bli så skönt <3 Han har med sig möblerna från huset i Norge så då blir det möbler på mitt fina golv i morgon och han har med sig sängen..nu har jag sovit på tunna madrasser på golvet sen vi flyttade till Sverige så man kan ju lungt säga att det ska bli SKÖNT med en säng!!

Dax att soooova nu!! Grymt sliten i kroppen!!
Kram Annika

6 kommentarer:

  1. Åhh,så flink du har vært med golvet!! Helt enig i at du kan være stolt over det:)
    Også så kjekt å få kjærsten hjem igjen, med møbler og seng:)
    Kos dere masse, og håper han blir litt lenger enn til søndag! Kanskje hele påska??

    SvaraRadera
  2. HJÄLP, vad du är duktigt!!

    SvaraRadera
  3. Så flink du har vært! Selvstendig kvinne kan legge gulv helt fint selv:) Håper dere har det bra i Sverige!

    SvaraRadera
  4. Grymt snyggt och jävligt bra jobbat!!!!!
    Vi kvinnor kan!!!
    Stor kram K

    SvaraRadera
  5. Virkelig inponert over deg :) og du... nå må du snart oppdatere bloggen din ! Er innom å kikker ganske ofte jeg altså !
    Gleder meg til 17. mai helga!
    Stor stor klem til deg og Birk!

    SvaraRadera