tisdag 19 januari 2010

Affe borte...

Hjälp!! Birks kosebamse Affe är borta och han kan inte sova utan den :( (trodde jag iaf)
Efter att ha vänt upp och ner på hela huset och letat efter den överallt och då menar jag överallt..i alla lådor,skåp,under sofforna i sop påsen,i toaletterna,i kattens kattlåda i alla garderober..ja ni förstår....men ingen Affe någonstans...och en liten ledsen Birk som måste ha honom när han ska sova :( Visste att vi hade med den hem från Dagis men klarade inte att hitta den!! Så efter att jag letat i över en timme med Birk ropande i sin säng efter Affe så gav jag upp hela letandet och det hade blivit tyst nere och Birk hade somnat så satt jag mig i soffan och skulle se på tv..och på det ena stället jag inte hade tittat där ligger den!!! I tv bänken..längst in!! Jippi!!
Liten luring som har gömt den ;)


Imorn är det min sista hela dag på jobbet..har redan börjat säga hej då till några barn och fått jätte fin present av ett barn på dagis,å Annika börjar gråta..såklart :P Kommer sakna alla så mycket och det kommer bli några jobbiga dagar med tårar nu... sen är det bara att se framåt och glädja sig till det som kommer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar