onsdag 13 januari 2010

ska skärpa mig.. :P

Nu ska jag börja skriva här igen...hade jag tänkt :P

Har så klart hänt mycket sen jag skrev sist..nu är det plötsligt bara 1 arbetsvecka kvar sen är jag arbetslös och vi flyttar hem till Sverige :) Just nu känns det jätte konstigt att vi ska flytta..men det blir bra när vi äntligen kommer igång där med dagis och jobb...verkar som om det är behov för vikarier på dagis i malung oxå så då kanske jag kan börja jobba på en gång :)


Har nästan blivit färdiga med köket efter att vi skruvat Ikea en hel vecka :P ska ALDRIG byta ut vårat kök igen.. och så kan man ju säga att i gamla hus stöter man på mååååånga problem när man börjar rota lite.. så allt tar lite längre tid än vad vi hade tänkt!!

Nästa Fredag ska vi börja med badrummet,känns skönt att det är på gång..blir lite jobbigt att bo utan ett ordentligt badrum..men allt går :)
Annars så är det färdigmålat och nästan färdigt med golven på övervåningen i våra sovrum så det får bli både vardagsrum och sovrum ett tag framöver!! Kommer att bli så himla bra i huset när vi nu blir färdiga!

Nu har vårat hus här i Norge äntligen kommit ut på nätet och visning blir Tisdag 2 feb,vi får hoppas det kommer många på visning och att någon vill köpa det!!http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=20509598&sid=xz7gbd1gHdE433345

Birk har börjat prata massa och kan göra sig förstådd nu och det är helt underbart,är väl mest jag och andra som är runt honom ofta som förstår allt han säger men tycker han är duktig <3



Nu får vi hoppas på att Birk kommer att trivas på nytt Dagis och i sitt nya hem..känner att jag är mest orolig för det och om jag klarar bygga upp ett nätverk runt Birk så han får nya vänner och många att leka med....oroliga jag :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar