fredag 29 januari 2010

Mys med Pappa

Nu var det ett tag sen Birk hade en myskväll med sin pappa...hittade ett kort när mina älsklings pojkar myser i soffan!!


Nu är det sista helgen på Ål....Känns så himla bra att vi ska flytta nu,längtar till att få träffa alla i Malung igen och allra mest att få träffa alla mammor och pappor till barnen och dom som jobbar på Birks nya Dagis!! Känns som om jag bara sitter här och väntar på att få åka HEM! Tror vi struntar i att vara med på visningen och åker hem Tisdag morgon istället :) Går spysjuka på Birks dagis nu oxå och det vill jag inte ha just nu :P

Geir kommer hem en liten sväng imorn kväll,det blir skönt att få honom hem nu innan vi åker så Birk får träffa honom lite..saknar sin papppa :(

Idag tog Birk en jätte sovmorgon och vaknade kl 09.30...å ja det är väl kanske 2:a gången det har hänt...JIPPI!!Trodde inte klockan var så mycket när vi vaknade..jag var ju lika trött som vanligt... Så idag har Birk varit hemma och myst med mig hela dagen..vi har skottat snö och städat huset och så har han oxå "lekt" med katten i torktumlaren..igen...men kontakten va såklart inte i!!! Birk somnade 18.30 idag och då var han trött..han har inte sovit på hela dagen eftersom han vaknade så sent idag och det har gått bra..lite småtrött i ögonen och lite grinig på kvällen bara...



Blir utan internet 1 februari..så om jag inte hinner skriva innan det så kommer jag att börja skriva igen när vi får igång internet i Sverige...

1 kommentar:

  1. Masse lykke til på visning, og med flytting:) Gleder meg til å se mere bilder av huset i Sverige!! Kos deg siste helga her "hjemme" på Ål:)

    SvaraRadera