torsdag 14 januari 2010

Min lediga dag

Idag är det Torsdag och jag har ledigt från jobbet :) är en sån tvätta,fixa ta det lungt dag som är bra att ha ;)
dagen börjar alltid med en lung och mysig morgon med Birk innan jag kör honom på dagis kl 10,så himla skönt att inte behöva stressa på morgonen!!
Idag har jag varit och handlat kläder till Birk på rea,hittade mycket fint och det behövde han..har nästan inga kläder som passar längre..växer så fort :( Har oxå varit och hämtat banan kartonger så nu ska jag fortsätta att packa ner lite saker som vi inte använder...herregud så mycket skit man drar på sig!!!

I kväll kommer Geir hem från Oslo en liten sväng och sen åker han till Malung och ska ordna det sista med värmekablarna till golvet i badrummet! Stackars honom som måste köra så mycket fram och tillbax hela tiden..va länge sen han tog det lungt en helg..ska bli skönt när vi flyttat,då kanske han kan va hemma med oss en helg!!

Tänker mycket på mina snälla vänner här på Ål som jag kommer att sakna så mycket när vi flyttar :( Hoppas att jag får nya vänner i Malung och att mina "gamla" vänner har tid till mig nångång ibland!!

1 kommentar:

  1. Hei Annika.
    Så gøy å lese bloggen din, og følge med på huset i Sverige.
    Synes du er tøff som klarer deg så mye uten Geir. Men tenk på hvor mye dere kommer til å være sammen når dere har flytta!!
    Kommer savnet til Norge å bli for stort etterhvert, får du komme oppover å være med på hyttetur!!
    Så skal jeg lagre bloggen din, så jeg får følge med på hvordan det går når dere har blitt svenske:)

    Klemmer fra Eldbjørg

    SvaraRadera