tisdag 26 januari 2010

Visning!

Nu har jag haft 2 privatvisningar och det har gått helt ok...känns så himla konstigt att vi ska sälja huset så overkligt att vårat liv på Ål snart är över...
Jag och Birk flyttar den 4:e februari och nästa gång vi kommer tillbaka så har är inte Ål hemma längre,utan det är bara Malung som är det... Har fram till nu haft två hem och kallat både Ål och Malung för mitt hemma men nu snart ska jag få som jag drömt om länge..att få ett hem :) Känns som om jag aldrig har slagit mig till ro på dom andra ställena jag bott..har liksom inte velat ordna i trägården eller göra så som jag egentligen har velat ha det med allt..har liksom inte helt packat upp alla mina saker utan bara liksom väntat på att få komma "hem"!! Så nu får vi verkligen hoppas att jag får den hemkänslan när vi flyttat ;)
Har haft 10 fina år i Norge och ska bli spännande att starta på nytt i mitt hemland igen!!!

2 kommentarer:

  1. Du/Ni e så välkomna HEM så Annika :-D ! Vi ses på Kvarnen om inte annat! Kram

    SvaraRadera
  2. Og vi her "hjemme" på Ål, kommer til å savne dere!! Så dere må komme masse på besøk!! :)

    SvaraRadera