fredag 22 januari 2010

Sista dagen...

Då var sista dagen på jobbet gjord och det blev många tårar..och min kära arbets kompis Christian gjorde det extra sorligt med riktig sorlig musik i samlingstund som dom hade för mig.... Alla barn hade gjort en dikt till mig och jag fick en "prinsesskrona" och många fina teckningar!!!
Kjære annica
Vi synes alle du er best
Derfor lager vi en liten fest
Du er snill og grei
Derfor liker vi deg
Og håper du kommer tilbake som gjest!
Vi vil aldrig glemme deg!!
Inte konstigt att man börjar gråta... Sötaste barn!!!!!

Efter tårar och skratt blev det heldag för mig i pauserommet med tårta och kaffe och så fick jag fin present av mina underbara kollegor :):) Tack snälla ni <3

Imorn är det kommunfest och nästan alla på jobbet ska dit,förfesten börjar kl 16.30.. LÄNGTAR!!!! Får säga Hej då till alla imorn och med lite vin i kroppen så blir det säkert inga tårar :P
Har haft några fantastiska år tillsammans med "Sundre gjengen" och är glad i alle sammen <3 När jag började jobba där så hade jag precis blivit utskriven från Ringerike sjukhus med diagnosen Diabetes typ 1 och hade precis kommit med mitt flyttlass från Oslo..hade inte väntat så mycket värme och kärlek som jag fick från första stund av både barn och vuxna och är så tacksam för det!! Var en tung tid och det ända som va positivt med mitt liv just då var att få gå på jobb!! Tack snälla ni för att ni finns,skulle önska att ni kunde flytta med oss till Sverige hela gänget!!! Men ni kommer väl till sommaren och har sommarfest hemma hos mig..??? ;)
Kram till er!!!!

1 kommentar:

  1. Vi kommer til å savne deg like mye Annika!! Så du må love å komme mye på besøk, så vi får treffe dere litt!! Håper du hadde en fin kveld i går, og at det ikke ble for mye tårer:)
    Klem fra Eldbjørg

    SvaraRadera