lördag 22 januari 2011

Att leva just nu

Varför ska vi kvinnor alltid analysera och älta ALLT??

Jag tänker på att vi måste ju leva i nuet..just nu...kan inte ändra vad som komma ska...så då hjälper det väl inte att slösa bort den tiden vi har NU,med negativa tankar om framtiden!!

Småbarns tiden är jobbig..den är krävande men den är oxå helt fantastisk..det är oxå en tid som går allt för fort...så det gäller att ta vara på alla stunder!!

Måste mitt och min familjs liv och framtid vara bestämt redan nu??
Eller ska man tänka på att JUST NU så lever vi så här och är nöjda med det...?
Och om några år så kanske det inte ser ut så här..?är det vanliga tankar?? eller är framtiden redan bestämd??

Hm...känner mig väldigt dålig på att leva i nuet...att ta vara på tiden som är nu...skulle vilja lära mig hur man gör...

JUST NU är jag lycklig...
JUST NU är jag mamma till en 2 åring
JUST NU är jag gravid

Är glad för att jag är här JUST NU!!

Var är du i livet??



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar