fredag 21 januari 2011

Ledig

Idag blev det en ledig dag :) ingen som har ringt i morse och frågat om jag kan jobba....för oftast är det så..att jag inte vet om och när jag ska jobba...telefonen brukar ringa mellan 07-08 om jag ska å jobba...blir inte så att jag planerar något innan..jag vet ju aldrig om jag ska jobba...

Så idag ska vi inte göra nåt..bara handla...och sen laga god mat till kvällen :)

B behöver en ny febertermometer...är det någon som har en sån som man tar i örat med?? är dom bra?? fått för mig att dom är ganska dyra??

Ha en fin dag!!
Våra sötnosar Smulan och Sibell myser i soffan :)

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag rekommenderar att köpa en sån, dom är jättebra! Dyra, Ja...men det är den värd! Köpte min på apoteket!
    //J

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare! Kanonbra och från apoteket ca 600 kr men det är det väl värt!!! Använder ingen annan i detta hus, på små som stora. =)
    Kram Marie

    SvaraRadera