torsdag 13 januari 2011

Tack!!

Tack snälla allihopa för alla stöttande kommentarer och värmande sms,det betyder så himla mycket!! Blir glad och rörd av att det är så många som bryr sig!! TACK!!

Jag hoppas verkligen att jag kan hjälpa någon som kommer i samma sits som oss genom att skriva om det som har hänt och det som kommer hända i framtiden...

Det ska gå bra det här,det är det enda jag ska tänka på.. TÄNKA POSITIVT!!
En njure är något alla kan leva med..men så är det "allt" annat som gör att jag är rädd...jag är jätte rädd..men jag kan liksom inte sätta ord på vad jag är rädd för...kanske jag snart får svaret på det...
Kanske all rädsla just nu kommer för att jag har noll kontroll...INGET jag kan göra för att förhindra det ena eller det andra...det är nog det som skrämmer mig....

Ska uppdatera bloggen lite oftare nu och har lagt ut UL bilden på henne i bloggen...

Känns underbart att jag kan titta på kortet utan att få tårar i ögonen <3

Nu är det mys i soffan med min lilla gosse,vi ska se på Blixten McQueen filmen och äta pizza,allt efter önskemål från honom :)

Varma kramar

Kramar

1 kommentar:

  1. Läste just om er prinsessa! Blir tårögd... förstår att det är jätte jobbigt för er, men jag tycker att ni gjort helt rätt val!
    Vi har oxå varit i den situationen...
    Kramar av massor till er!

    SvaraRadera