torsdag 20 januari 2011

Trött..

......................................................................................



Jag är totalt slut..slut i HELA kroppen..
illamående...
tom i huvudet..
ja jag är helt körd....

Jag har så himla ont i ryggen,bäcken och revbenen att jag snart svimmar....känns ju helt koko att börja "klaga" på att kroppen värker redan nu..är ju 3 månader kvar...
men är ju stor som ett hus känns det som +12,5 kg..redan..och mer blir det... ;)

Men e väl bara att bita ihop..jag vet ju att det är bra och dåliga dagar,så det här e en dålig och imorn kommer allt att kännas bättre!! :)

Skulle behöva sova ut lite imorn...jag och B har varit vakna före 06 nu hela veckan...han sover dåligt för han är så täppt i näsan och jag är uppe och kissar och tar blodsockret på nätterna...så EN sovmorgon hade ju vart nice...

Får hoppas att min sambo har lust att gå upp med B imorn...kan ju alltid hoppas....

Tänk att sömn är något man ALLTID ligger i minus med....
man vill ju ALLTID sova längre...ALLTID sova mera...

Hur gör man för att komma ikapp...?? det skulle jag gärna vilja veta...


*GÄSP*

........................................................................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar