fredag 21 januari 2011

Ta hand om mig....

Köpet av feber termometer för 518 kronor idag har kommit till användning redan ikväll....en mor känner på sig det mesta...eller kanske inte...för det var inte feber men efter att B inte ville/klarade somna utan efter en timmes försök ropar och säger jag måste komma upp igen och säger:

B: Mamma jag är sjuk och du måste ta hand om mig!
M: Hur är du sjuk då vännen? Du har inte feber...
B: Jag har ont i hela kroppen!

Så då blev det alvedon för smärtan och massa tröst för alla tårar,och nu sover han..min lilla älskling!!



Nöjd med köpet..går otroligt fort att ta tempen,det gillas..är ju inte det lättaste på sjuka barn :)

1 kommentar:

  1. Så söt han e :-) ! Vi har oxå en sån! Den är helt super! Vet inte vad vi skulle gjort utan den... eller ja, den gör ju livet mycket enklare i alla fall ;-)
    Kram Titti

    SvaraRadera